Lámete si hlavu nad tým, ako zvoliť správne farby pre vaše logo? Pri výbere farieb postupujeme s našimi klientmi krok po kroku, kým nenájdeme ideálnu kombináciu nielen pre ich logo, ale aj celú značku.
Aj jednotlivé farby vyvolávajú v ľuďoch určité pocity. Pri návrhu loga je podstatné brať do úvahy aj tento aspekt. Výberom správnych farieb a odtieňov dokážete u svojho potenciálneho zákazníka vyvolať istý dojem už na prvý pohľad.
Majte na vedomí, čo by mala vaša značka komunikovať. Možno budete chcieť vyvolať určitý pocit alebo náladu. Definovanie identity vašej značky je základom úspešného online pôsobenia. Jasná komunikácia a konzistentný vizuál pomáhajú budovať dôveru a zvyšovať angažovanosť zákazníkov.
PRÍKLAD: Vyberme farby loga pre BigWay. Chceme, aby bola naša značka vnímaná ako:
Očíslujte jednotlivé vlastnosti podľa úrovne ich dôležitosti, aby ste vedeli, ktoré farby uprednostniť.
Logo má priemerne 2 až 4 farby. Vyberte tie najlepšie a uistite sa, že prechádzajú cez všetky vlastnosti. Následne im priraďte hierarchiu.
#SHORTIES predstavuje koncept krátkych článkov s radami, tipmi a cennými informáciami z oblastí marketingu, e-commerce a webdizajnu. Ak potrebujete s niečím poradiť, neváhajte nás kontaktovať. Marketingová agentúra BigWay je tu pre vás.