GMT projekt je stavebno-projekčná spoločnosť, ktorá poskytuje projekčnú, stavebnú a inžiniersku činnosť už viac ako 20 rokov. Vďaka svojim skúseným odborníkom, ako aj kvalitnej modernej technike a širokej škále subdodávateľských spoločností realizujú požiadavky aj tých najnáročnejších zákazníkov.
Pre tohto klienta sme už pripravili firemnú prezentačnú webstránku s funkciami a administráciou na mieru, ako aj logo a identitu samotného projektu Pražská a tak presne vedeli do čoho idú.
Webdizajn
Vývoj webstránky
Vlastná administrácia bytových jednotiek
Interaktívny výber objektov, nadzemných podlaží a bytových jednotiek
Intuitívny filter zoznamu bytových jednotiek
Cieľom zadania bolo vytvoriť modernú a elegantnú interaktívnu webstránku, ktorá bude odrážať hlavné aspekty celého developerského projektu a novej identity, ktorú sme pre tento projekt pripravili.
Na prvom mieste je však používateľ webu.
A preto musí webstránka poskytnúť budúcim majiteľom bytov všetky podstatné informácie, ktoré ich budú zaujímať pri výbere ich nového domova. Zároveň sa pri používaní webu musia jednoducho orientovať a mať všetko podstatné na dosah ruky. Celkový používateľský zážitok totiž môže ovplyvniť to, či sa o daný projekt budú vôbec bližšie zaujímať.
Vďaka skúsenostiam s developérskymi projektmi (Byty Popradská, Sokolka, Ďateliniská, Ci estate,....), predajom nehnuteľností a množstvu vstupných informácií, ktoré sme získali už pred tvorbou loga a identity pre tento projekt, sme sa mohli hravo pustiť do práce na novom webe.
Okrem webov pre developérske projekty, máme skúsenosti aj s kampaňami pre predaj týchto nehnuteľností a s užívateľským správaním zákazníkov. To nám poskytuje informácie z prvej ruky aby sme navrhli správnu štruktúru webu, umiestnenie jednotlivých prvkov a všetkých podstatných informácií, ktoré pri oslovení a predaji môžu rozhodnúť.
Interaktívny výber bytových jednotiek, zoznam bytov so základným prehľadom a informáciami, filtrovanie bytov v týchto zoznamoch či samotná administrácia pre správcu webu. Tieto a mnohé ďalšie šikovné funkcie sme zapracovali aj pri tomto projekte.
Samozrejme pri návrhoch webov či aplikácií sa odrážame od loga a identity značky pre ktorú daný projekt robíme. Webstránka je aj v tomto prípade jedným z hlavných nosičov brandu a ten by mal byť konzistentný skrz všetky komunikačné kanály.
Moderný a elegantný dizajn je to prvé čo si pri návšteve webstránky všimnete. Je to však iba začiatok príjemného užívateľského zážitku, ktorý chceme aby ste mali pri používaní našich webov. Dodržanie jednotnej komunikácie značky, responzívny dizajn či rýchle načítanie sú pre nás samozrejmosť.
Išli sme však ďalej a na základe prieskumu a skúseností sme sa aj pri tomto projekte sústredili na čo najlepší zážitok pri používaní webu a hľadaní nového bývania.
Pri väčších projektoch určite odporúčame interaktívny výber objektov > nadzemných podlaží > bytových jednotiek priamo z vizualizácií a pôdorysov. Návštevník sa takto lepšie zorientuje a získa predstavu o byte, ktorý by mu vyhovoval.
Zároveň v každom z týchto krokov majú aj prehľadnú tabuľku, kde získajú základné info, ktoré pri výbere rozhoduje - počet izieb, veľkosť bytu, cena, dostupnosť, nadzemné podlažie či objekt v ktorom sa nachádza. Filtrovanie tabuľky výrazne pomôže v hľadaní, ak je v ponuke väčší počet bytov. Tak sme ho nemohli vynechať ani pri tomto projekte a uľahčili aj týmto krokom hľadanie vysnívaného domova.
Administrácia pre jednoduchšiu a flexibilnejšiu prácu s dátami. Našim klientom pri tvorbe webov vkladáme všetko podstatné do administrácie, aby si potrebný obsah mohli sami kedykoľvek upraviť či aktualizovať.
Inak tomu nie je ani v prípade developérskych projektov, kedy sa hodí mať možnosť upravovať ceny, plochy bytov, výmery jednotlivých miestností či prezentácie a štandardy bytov na stiahnutie.
Okrem bežnej administrácie priamo v aplikácii, napájame developérske projekty aj na rôzne CRM pomocou API (napríklad RealPad) či jednoduchšie riešenie Google Sheets, vďaka čomu si môžu naši klienti jednoducho spracovať celý projekt.