Každá marketingová komunikácia by sa mala vyznačovať týmito vlastnosťami – mala by byť aktuálna, konzistentná, jasná a pravidelná. Aktuálnosť tém pri svojej komunikácii využíva pravidelne množstvo značiek. Medzi tie najvýraznejšie určite patrí Ikea, Burger King či PornHub. Práve PornHub častokrát baví celý svet okrem iného svojimi trefnými infografikami, štatistikami či reagovaním na aktuálne témy. Inak tomu nebolo ani počas aktuálnej krízy okolo koronavírusu.
Na rizikovú situáciu v Taliansku reagovali veľmi pohotovo a poskytli svoj prémiový obsah pre túto krajinu zadarmo. Odôvodnili to tým, že chcú pomôcť udržať ľudí doma v karanténe a aj takto napomôcť pri spomalení šírenia vírusu.
Vďaka pikantnému obsahu tohto video portálu tento počin zaujal okamžite množstvo médií, ktoré rovnako ako my o tom napísali článok. Aj vďaka takémuto „jednoduchému kroku si získala značka mediálny priestor v hodnote státisícov dolárov po celom svete. Okrem hodnotného mediálneho priestoru mal tento krok vplyv aj na reálny nárast návštevnosti stránky pre dospelých.
Značka zároveň znova pobavila ľudí aj v týchto zložitých chvíľach. Toto je ideálny príklad ako komunikovať a zároveň budovať značku v krízových situáciách. Ako ste na aktuálny stav reagovali vy?