logo BigWay

Pornhub znova trefne reaguje na aktuálnu situáciu

Aj v čase krízy je dôležité, aby marketingová komunikácia bola aktuálna, konzistentná, jasná a pravidelná. Pornhub opäť ukázal, ako reagovať na aktuálnu situáciu, aby pomohol udržať ľudí doma počas karantény a spomalil šírenie vírusu. Tento krok nielenže získal značnú mediálnu pozornosť, ale aj zvýšil návštevnosť stránky. Je to príklad efektívnej krízovej komunikácie, ktorá dokáže spojiť zábavu s dôležitými spoločenskými cieľmi.

Každá marketingová komunikácia by sa mala vyznačovať týmito vlastnosťami – mala by byť aktuálna, konzistentná, jasná a pravidelná. Aktuálnosť tém pri svojej komunikácii využíva pravidelne množstvo značiek. Medzi tie najvýraznejšie určite patrí Ikea, Burger King či PornHub. Práve PornHub častokrát baví celý svet okrem iného svojimi trefnými infografikami, štatistikami či reagovaním na aktuálne témy. Inak tomu nebolo ani počas aktuálnej krízy okolo koronavírusu.

PornHub pomohol talianom po svojom

Na rizikovú situáciu v Taliansku reagovali veľmi pohotovo a poskytli svoj prémiový obsah pre túto krajinu zadarmo. Odôvodnili to tým, že chcú pomôcť udržať ľudí doma v karanténe a aj takto napomôcť pri spomalení šírenia vírusu.

Pornhub marketingový ťah pre Taliansko

Virálna kampaň obletela svet

Vďaka pikantnému obsahu tohto video portálu tento počin zaujal okamžite množstvo médií, ktoré rovnako ako my o tom napísali článok. Aj vďaka takémuto „jednoduchému kroku si získala značka mediálny priestor v hodnote státisícov dolárov po celom svete. Okrem hodnotného mediálneho priestoru mal tento krok vplyv aj na reálny nárast návštevnosti stránky pre dospelých.

Marketingový ťah pornhubu im priniesol zvýšenie návštevnosti webstránky

Značka zároveň znova pobavila ľudí aj v týchto zložitých chvíľach. Toto je ideálny príklad ako komunikovať a zároveň budovať značku v krízových situáciách. Ako ste na aktuálny stav reagovali vy?

Máte otázky?
Dohodnite si 15 minútovku so CEO!

Zaviazali sme sa byť vaším strategickým partnerom. Rýchly call s naším CEO máte od nás grátis. 
Konzultácia zadarmo
„Pracoval som na strane klienta i na strane agentúry. Dlhoročná prax mi umožnila pochopiť výzvy, ktorým čelíte, a nájsť pre vás tie najlepšie riešenia.“
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
crosschevron-downchevron-leftchevron-right