logo BigWay

#SHORTIES: Branding vs. Marketing

Branding a marketing sú dva kľúčové prvky, ktoré sa často zamieňajú, no každý má svoju špecifickú úlohu. Branding sa zameriava na vytváranie emocionálneho spojenia so zákazníkmi, pričom udržiava ich pozornosť a aktivuje stratégiu značky. Na druhej strane, marketing sa sústreďuje na získavanie pozornosti zákazníkov a zabezpečuje, aby tí správni ľudia vedeli o značke a jej ponuke. Zatiaľ čo marketingové stratégie prichádzajú a odchádzajú, branding ostáva navždy.

Dva horúce pojmy, ktoré sa častokrát zamieňajú. V nasledujúcom článku vám ukážeme niekoľko jednoduchých rozdielov a vy si ich už nebudete zamieňať.

Branding je o tom, aby ľudia niečo cítili.

Marketing je o tom, aby ľudia niečo robili.

branding a nastavenie stratégie značky

Branding udržiava pozornosť zákazníkov.

Marketing získava pozornosť zákazníkov.

marketingové stratégie

Branding je aktivácia stratégie značky.

Marketing zabezpečuje, aby tí správni ľudia vedeli o značke a o tom, čo ponúka.

Stratégia brandu

Branding sa prihovára k srdcu človeka.

Marketing sa prihovára k ľudskej mysli.

Marketingové stratégie prichádzajú a odchádzajú, ale branding ostáva navždy.

#SHORTIES predstavuje koncept krátkych článkov s radami, tipmi a cennými informáciami z oblastí marketingu, e-commerce a webdizajnu. Ak potrebujete s niečím poradiť, neváhajte nás kontaktovať. Marketingová agentúra BigWay je tu pre vás.

Máte otázky?
Dohodnite si 15 minútovku so CEO!

Zaviazali sme sa byť vaším strategickým partnerom. Rýchly call s naším CEO máte od nás grátis. 
Konzultácia zadarmo
„Pracoval som na strane klienta i na strane agentúry. Dlhoročná prax mi umožnila pochopiť výzvy, ktorým čelíte, a nájsť pre vás tie najlepšie riešenia.“
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
crosschevron-downchevron-leftchevron-right