Lámete si hlavu nad tým, ako zvoliť správne farby pre vaše logo? Pri výbere farieb postupujeme s našimi klientmi krok po kroku, kým nenájdeme ideálnu kombináciu nielen pre ich logo, ale aj celú značku.
Symbolika farieb
Aj jednotlivé farby vyvolávajú v ľuďoch určité pocity. Pri návrhu loga je podstatné brať do úvahy aj tento aspekt. Výberom správnych farieb a odtieňov dokážete u svojho potenciálneho zákazníka vyvolať istý dojem už na prvý pohľad.
Na začiatku si ujasnite s čím sa spája vaša značka.
Majte na vedomí, čo by mala vaša značka komunikovať. Možno budete chcieť vyvolať určitý pocit alebo náladu.
Napíšte si charakteristiku, ako chcete, aby bolo vaša značka vnímaná.
PRÍKLAD: Vyberme farby loga pre BigWay. Chceme, aby bola naša značka vnímaná ako:
Určte si dôležitosť vlastností.
Očíslujte jednotlivé vlastnosti podľa úrovne ich dôležitosti, aby ste vedeli, ktoré farby uprednostniť.
Nájdite farby, ktoré sa pripisujú daným slovám.
Vyberte najvhodnejšie farby.
Logo má priemerne 2 až 4 farby. Vyberte tie najlepšie a uistite sa, že prechádzajú cez všetky vlastnosti. Následne im priraďte hierarchiu.
Nakoniec farby aplikujte na dizajn loga.
#SHORTIES predstavuje koncept krátkych článkov s radami, tipmi a cennými informáciami z oblastí marketingu, e-commerce a webdizajnu. Ak potrebujete s niečím poradiť, neváhajte nás kontaktovať. Marketingová agentúra BigWay je tu pre vás.