Za novým konceptom Lounge Bistro&Bar stojí skúsený tím s dlhoročnou praxou v gastro segmente. Ich ambíciou bolo vytvoriť sieť moderných bistier, ktoré spájajú vysokú kvalitu gastronómie s príjemnou atmosférou a dôrazom na detail.
Inšpiráciu čerpali zo svetových metropol a ich cieľom bolo priniesť koncept, ktorý osloví ľudí hľadajúcich nielen výnimočné jedlo, ale aj esteticky prepracované prostredie.
Vytvoriť novú značku v dynamickom gastro segmente znamená nielen ponúknuť kvalitný produkt, ale aj jasne a atraktívne komunikovať svoju identitu. Lounge Bistro&Bar potrebovalo vizuálny štýl, ktorý bude zapamätateľný, flexibilný a reflektujúci ich moderný koncept.
Kľúčovou otázkou bolo, ako odlíšiť značku od konkurencie a zároveň vytvoriť nadčasový dizajn, ktorý bude fungovať naprieč rôznymi kanálmi – od offline gastro materiálov až po digitálnu komunikáciu.
Na úvod sme s klientom absolvovali brainstorming, vďaka ktorému sme si spoločne stanovili mantinely pre tvorbu loga a identity, definovali hlavných konkurentov aj cieľové skupiny. Nasledovali prvé návrhy rôznych vizuálnych štýlov, z ktorých si klient vybral ten, ktorý najlepšie vystihoval jeho víziu.
Po finálnom doladení sme dodali nielen samotné logo, ale aj kompletný dizajn manuál s definovanými farbami, fontmi a pravidlami používania. Súčasťou výstupu boli aj exporty loga v rôznych formátoch pre okamžité využitie, návrhy offline formátov (menu, citylight, signboard, polepy okien) a šablóny pre komunikáciu na sociálnych sieťach.
Dobre nastavená vizuálna identita nie je len estetickou záležitosťou – je základným stavebným kameňom, ktorý pomáha budovať značku a podporovať jej rozpoznateľnosť na trhu. Lounge Bistro&Bar má teraz pevné vizuálne základy, na ktorých môže stavať v ďalších krokoch svojej cesty.
Ak aj vy túžite po vizuálnej identite, ktorá vás odlíši a pomôže dosiahnuť vaše ciele, neváhajte nás kontaktovať. Pomôžeme vám vytvoriť brand, ktorý zostane v pamäti vašich zákazníkov a posunie váš podnik na vyššiu úroveň.