logo BigWay

Tvorba identity a loga pre E-shop s detskými hračkami

Nový zámer podnikania si pýtal novú identitu a samozrejme aj tvorbu moderného loga. Po úvodnom zadaní sme klientovi zaslali hneď niekoľko konceptov s návrhmi ich nového loga a určili sme si smer, ktorým sa bude značka vizuálne uberať. Vybraný koncept sme rozpracovali na finálne logo pre ich nový E-shop s hračkami pre deti. Chytľavý názov pripravený expandovať, moderné a svieže farby, ktoré zaujmú oko dieťaťa či dospeláka ako aj komplexná identita, ktorú si zaslúži každá značka. Zoznámte sa s TOY market.
Tvorba loga a identity pre e-shop s hračkami pre deti
Tvorba identity a loga pre nový E-shop s detskými hračkami.
Použitie pastelových farieb sme doplnili o prvky, ktoré pomáhajú dotvárať novú značku.
Aj kvalitný a efektívny packaging pomáha budovať značku medzi zákazníkmi.
Návrh landing page pre ich nový E-shop.

Po dokončení a odsúhlasení celej identity sme sa pustili do dizajnu ich nového E-shopu.

Máte otázky?
Dohodnite si 15 minútovku so CEO!

Zaviazali sme sa byť vaším strategickým partnerom. Rýchly call s naším CEO máte od nás grátis. 
Konzultácia zadarmo
„Pracoval som na strane klienta i na strane agentúry. Dlhoročná prax mi umožnila pochopiť výzvy, ktorým čelíte, a nájsť pre vás tie najlepšie riešenia.“
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
crosschevron-downchevron-leftchevron-right