Na každý eshop sa pozeráme nielen očami vašich budúcich zákazníkov, ale aj očami vás či vašich kolegov, ktorí budú web spravovať. Pred začiatkom prác na každom eshope, si dávame záležať na kvalitnej a detailnej analýze potrieb zákazníka, no nezabúdame ani na vás, správcov eshopu. S ohľadom na výstup analýzy a špecifiká daného projektu, vytvárame funkčný, intuitívny a efektívny eshop s unikátnym dizajnom.
Našim cieľom je pre každého klienta navrhnúť riešenie, ktoré mu zároveň ušetrí a zefektívni čas. Či už ide o eshopy určené pre koncových spotrebiteľov alebo B2B segment, jednoduchá správa je pre nás jednou z priorít.
Ak sme prvými riadkami upútali vašu pozornosť, určite pokračujte ďalej. Zistite ako vám naše eshopy môžu uľahčiť prácu a ušetriť tak množstvo času, ktorý môžete venovať rozvoju vášho podnikania.
Nahrávanie, upravovanie alebo mazanie produktov? S jednoduchým a intuitívnym editorom to bude hračka, ktorú zvládnete úplne sami. Rovnako jednoduché je vytváranie kategórií a následné radenie produktov, podľa vami zvolenej špecifikácie. V prípade potreby si viete vytvoriť kategórie aj na špeciálne udalosti, ako je Black Friday alebo Valentín, či iné sezónne akcie.
Hromadné úpravy produktov vašu prácu s eshopom výrazne zefektívňujú. Nastavovanie cien je plne prispôsobiteľné, a tak v prípade potreby viete nastaviť k rôznym veľkostiam alebo farbám totožného produktu, odlišné ceny. Veľkým pomocníkom je funkcia nastavenia zliav produktov, ktorá je plne automatizovaná. Všetko, čo potrebujete spraviť vy, je nastaviť si začiatok, koniec a výšku zľavy/akcie. O zvyšok sa automaticky postará náš eshop.
Samozrejmosťou je pridávanie obrázkov či rovno celej galérie cez jednoduchý drag & drop editor.
TIP : Dbajte aj na kvalitu svojich obrázkov či popisov produktov. Zákazníci si produkty kúpené online nemôžu vopred vyskúšať, preto je dôležité poskytnúť im toľko detailov, koľko je len možné.
V rámci našich eshopov si môžu klienti sami nastavovať a spravovať aj stav skladu. Táto funkcia je možná ako na úrovni produktov, tak aj na úrovni konkrétnej varianty daného produktu. Samozrejmosťou je označovanie produktov pomocou SKU a EAN pre lepší prehľad či párovanie produktov.
Klientom radíme nastaviť si veľmi užitočné, automatizované upozornenie o stave skladu. To vás emailom upozorní, ak sa zásoby na sklade míňajú alebo sú úplne vypredané. V situácii, že na sklade nastane nulový stav, viete povoliť predaj vybraného produktu aj na objednávku. To náš eshop dokáže automaticky, pri vypredaní niektorého z produktov.
TIP : V takom prípade je však dobre zákazníka upozorniť, že doručenie môže trvať dlhšie. Aj túto informáciu vyriešia naše eshopy automaticky za vás, ak takáto situácia nastane.
Všetky objednávky nájdete v prehľadnej tabuľke s filtrovaním. Týmto spôsobom si viete na jednom mieste skontrolovať kontaktné údaje či stav objednávky, a tak hneď vidíte či je zaplatená, vybavená alebo stornovaná. Akúkoľvek akciu dokážete následne vykonať aj hromadne. Túto funkciu oceníte napríklad v deň, keď chcete všetky objednávky označiť za vybavené alebo ich exportovať do systému dopravcu. O tom si povieme nižšie.
Pre vašich zákazníkov nastavujeme automatické transakčné emaily, vďaka čomu majú vždy aktuálne informácie o stave ich objednávky. Každého poteší, keď vie, že sa k nemu jeho balík blíži. Určite s vašimi zákazníkmi komunikujte a dajte im vedieť, keď je objednávka prijatá, uhradená alebo predaná kuriérovi. To všetko je pomocou nášho systému plne automatizované.
Ak by nastala situácia, že vás zákazník požiada o úpravu fakturačných či dodacích údajov, tieto zmeny sú v jednotlivých objednávkach taktiež možné priamo v intuitívnej administrácii.
Faktúry sa vytvárajú priamo v eshope automaticky, a tak si ich v prípade potreby viete stiahnuť a odovzdať účtovníkovi. Zákazníci ich dostanú prostredníctvom automatického emailu, v momente, keď zaplatia za svoju objednávku. Túto automatizáciu môžete mať aj vďaka implementácii platobných brán a instantnému párovaniu platieb s objednávkami.
Ďalšou možnosťou je napojenie na externé fakturačné systémy, ako je napríklad veľmi obľúbená Superfaktúra. Práve táto možnosť je momentálne najobľúbenejšie riešenie pre majiteľov eshopov. Obľúbenosti sa teší najmä kvôli svojej efektivite. Jednoducho hneď, ako je objednávka vybavená, faktúru odošle zákazníkovi do mailu. Vy nemusíte riešiť tlač a manuálne vkladať faktúru do balíka. "Přitom taková blbost, co?"
Navyše si viete nastaviť vlastný číselný rad faktúr a množstvo ďalších užitočných funkcií. Tieto faktúry sa potom automaticky prenášajú do rozhrania účtovného systému a váš účtovník ich spracuje o to jednoduchšie.
Aby mali naši klienti jednoduchý prehľad o zaplatených objednávkach napájame naše eshopy na lokálne, ale aj svetové platobné brány, ako je GoPay, PayPal alebo Stripe. Okrem výhod, ktoré priama platba kartou prináša vašim zákazníkom, napojenie týchto platobných brán prináša mnoho benefitov aj vám, majiteľom či správcom eshopov.
Výhod je mnoho, spomenieme tie najzásadnejšie:
Zaplatenú a pripravenú objednávku ostáva pohodlne expedovať. Veľkou pomocou pre správcov eshopov je priame napojenie našich systémov na dopravcov, ako je napr. DPD, GLS alebo Packeta (kedysi Zásielkovňa). Žiadne strastiplné, manuálne kopírovanie dodacích údajov. Týmto spôsobom objednávky zadané do systému exportujete dopravcovi hromadne a na pár klikov.
Ku každému eshopu neodmysliteľne patria aj zľavové kupóny. Či už chcete zákazníkom ponúknuť 5 eur zľavu na celý nákup alebo 20% na vybrané produkty, všetko si viete jednoducho nastaviť podľa svojich potrieb v administrácii vášho eshopu. Veľmi populárne sú zľavy pre získanie dopravy zdarma či tematické zľavy v určitom období (napr. pred Valentínom).
Všetky tieto aktivity vám pomôžu motivovať vašich zákazníkov, a tak zvyšovať tržby na eshope. S našimi systémami to máte opäť plne vo svojich rukách, bez potreby zásahu programátora.
TIP : Odmeňte vašich zákazníkov za registráciu na stránke zľavou na ich ďalší nákup. Oni sa potešia a vy na oplátku získate kontakt pre váš email marketing. Win win situácia.
Ak ste to dočítali až sem, viete, že robíme všetko preto, aby sme klientom pomocou našich eshopov šetrili to najdrahšie, a to je čas. Ak hľadáte práve takéto efektívne riešenie, neváhajte sa nám ozvať a prejdeme si jednotlivé možnosti, ktoré vám budú najviac vyhovovať.