logo BigWay

Slovenský turizmus žiari ako nikdy

Logo a identita | Branding | Dizajn manuál | Webdizajn | Šablóny na sociálne siete
Vytvorili sme identitu, ktorá odráža krásu a potenciál Severovýchodu Slovenska. Logo, ktoré sme navrhli, spája moderný dizajn s históriou regiónu a prináša nový pohľad na jeho budúcnosť. Tento projekt ukazuje, ako dizajn môže vyjadriť silu a jedinečnosť regiónu.

O klientovi

Severovýchod Slovenska - značka pod ktorou pôsobí a dlhodobo komunikuje krajská organizácia cestovného ruchu pre Prešovský kraj.

Spoločným úsilím členov a ďalších subjektov v cestovnom ruchu sa krajská organizácia zameriava na zvýšenie atraktivity destinácie SEVEROVÝCHOD SLOVENSKA. Prostredníctvom marketingu, vzdelávania a rozširovania služieb posilňuje návštevnosť, s cieľom podporiť rozvoj turizmu s návštevnosť kraja.

Zadanie a výzva

Pôvodné logo z roku 2012 bolo zastaralé a žiadalo si redizajn, aby značka a organizácia pôsobila moderne, sviežo, dôveryhodne a dostupne pre svoje publikum.

Nové logo malo zároveň evokovať príslušnosť k segmentu pôsobenia značky a byť jednoducho použiteľné skrz online a offline komunikačné kanály.

Výsledok bude reprezentovať jednotlivé lokality, zážitky či zariadenia v celom Prešovskom kraji na lokálnom aj zahraničnom trhu.

Ako sme uchopili novú tvár turizmu pre Prešovský kraj

Celý proces začal štandardne detailným briefom. A niekoľkými nasledujúcimi sedeniami s klientom aby sme čo najlepšie pochopili očakávania a potreby nového loga, no zároveň aj pohľad ich cieľového publika.

Ani pri tomto logu sme nevynechali dôkladný prieskum konkurencie a partnerov, aby sme dosiahli, že nové logo bude spĺňať všetky očakávania a bude ľahko vnímané v segmente turizmu.

Po úvodných hodinách strávených analýzami a prieskumami sme sa pustili do zábavnejšej, kreatívnej časti - začali sme s úvodnými draftmi nového loga. Na úvod sme klientovi poslali niekoľko skíc a hrubých návrhov aby sme si určili a nastavili správny vizuálny smer ich nového loga.

Túto fázu sprevádzalo množstvo debát a argumentov pre každý z návrhov. Až sme dopseli k ideálnemu návrhu pre všetky strany - no hlavne pre publikum značky.

Výsledkom je nové logo znázorňujúce dominantu celého regiónu - Vysoké Tatry (Severovýchod) spolu s 8 farebnými lúčmi vychádzajúcich spoza hory (Severovýchod). Každá farba znázorňuje jednotlivý aspekt a unikát kraja (Zelená - Príroda, Žltá - Pamiatky, Červená - Kultúra a Modrá - Relax) a každý z lúčov, jedného z partnerov organizácie.

Spokojný klient

Overená marketingová agentúra s výsledkami

Zo všetkých pozitívnych preferencií je to hlavne kreativita, ktorá odlišuje túto marketingovú agentúru od ostatných. BigWay ponúka široké spektrum reklamných služieb na profesionálnej úrovni, či už ide o grafické práce, správu sociálnych sietí, tvorbu marketingových kampaní a webov alebo o copywriting, natáčanie videí a pod. Oceňujem tiež dodržanie termínov a expresnosť komunikácie.

František Baláž, Severovýchod Slovenska

Máte otázky?
Dohodnite si 15 minútovku so CEO!

Zaviazali sme sa byť vaším strategickým partnerom. Rýchly call s naším CEO máte od nás grátis. 
Konzultácia zadarmo
„Pracoval som na strane klienta i na strane agentúry. Dlhoročná prax mi umožnila pochopiť výzvy, ktorým čelíte, a nájsť pre vás tie najlepšie riešenia.“
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
crosschevron-downchevron-leftchevron-right