Word-of-Mouth (WoM) marketing

Kúpili ste si niekedy niečo na základe odporúčania vašich priateľov alebo rodiny? Určite áno. Aj v tomto prípade išlo o istú formu marketingu. Konkrétne o jednu z najstarších, dnes známu ako Word-of-Mouth marketing.

Čo je Word-of-Mouth (WoM) marketing?

Šuškanda. Aj takto by sme mohli do slovenčiny preložiť Word-of-Mouth marketing. Jedná sa o neplatenú formu marketingu šírenú slovným podaním medzi existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi. Spotrebiteľ o vašej značke ďalej rozpráva na základe svojej skúsenosti. WoM marketing tak môže mať pozitívny aj negatívny charakter. Aj preto je kľúčové budovanie pozitívnych skúsenosti a dobrého mena v každej fáze nákupného cyklu.

Späť na slovník
Prihláste sa na odber noviniek zo sveta marketingu, reklamy a technológií.
odber noviniek marketingZadaním svojej emailovej adresy súhlasíte so spracovaním osobných údajov
envelopephone-handsetcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram