Virálny marketing

Vďaka rýchlosti komunikácie a globalizácie prišiel na scénu aj virálny marketing. Tento pojem sa používa na pomenovanie reklamy, kampane, ktorá sa začala sama šíriť medzi ľuďmi, vďaka jej obsahu či formátu.

Ako spoznám virálny marketing?

Typickým pre tento druh marketingu je, že vy ho nevytvárate. Reklama sa virálnou stáva, ale nie tvorí. Môžete pri tvorbe kampane vychádzať z predpokladov, ktoré napomôžu virálnosti vaše kampane, avšak je len na ľuďoch či sa ňou aj stane. Ak vašu kampaň začnú ľudia zdieľať a začne sa šíriť bez umelej/platenej podpory, viete, že kampaň je virálnou.

Aké sú výhody virálneho marketingu?

  • Rýchlosť šírenia
  • Väčší dosah
  • Nízke náklady
  • Efektivita
  • Ľahšia zapamätateľnosť
  • Buduje značku
Späť na slovník
Prihláste sa na odber noviniek zo sveta marketingu, reklamy a technológií.
odber noviniek marketingZadaním svojej emailovej adresy súhlasíte so spracovaním osobných údajov
envelopephone-handsetcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram