SEM

SEM využíva potenciál vyhľadávačov na zobrazenie reklám alebo webových stránok na základe užívateľovho hľadania konkrétnych kľúčových slov.

Čo je SEM?

SEM (Search Engine Marketing) predstavuje marketing pre vyhľadávače. Jeho súčasťou je SEO, PPC reklama, platené odkazy a ďalšie aktivity podporujúce zviditeľnenie webových stránok vo výsledkoch vyhľadávania. Cieľom SEM je získavanie návštevnosti z vyhľadávačov alebo katalógov.

Existujú dva spôsoby marketingu pre vyhľadávače. Organický, ktorý zahŕňa optimalizáciu webových stránok na základe kľúčových slov a platený (PPC reklama).

Platená forma je ideálna ak disponujete väčším marketingovým rozpočtom. Jej výhodou je okamžité pozorovanie a  meranie výsledkov. Zvýšenie návštevnosti sa tak môže dostaviť aj krátko po spustení kampane. Mínusom je však fungovanie kampane iba počas doby platenia a s tým následne spojená strata efektu zvyšovania návštevnosti.

Späť na slovník
Prihláste sa na odber noviniek zo sveta marketingu, reklamy a technológií.
odber noviniek marketingZadaním svojej emailovej adresy súhlasíte so spracovaním osobných údajov
envelopephone-handsetcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram