Ako jednoducho, rýchlo a bezplatne zvýšiť renomé vašej značky? Založte si Facebook Business Page – Firemnú stránku na Facebooku a prezentuje svoje produkty a služby prostredníctvom Facebooku.
Pri vytváraní firemnej stránky na Facebooku musíte vziať do úvahy, že stránka nie je profil. Ten je osobný a určený na zdieľajte osobného contentu s najbližšími. Stránka je naproti tomu verejná, otvorená širokému publiku záujemcov a firmy ju využívajú na to, aby prostredníctvom nej mohli interagovať so zákazníkmi a budovať s nimi pevné vzťahy.
1. Registrácia osobného profilu – predpokladom na vytvorenie vašej firemnej stránky je váš osobný profil, pokiaľ ho nemáte, stránku si bez neho nevytvoríte.
2. Vytvorenie stránky – po registrácii je potrebné kliknúť na tlačidlo Vytvoriť vpravo hore a z príslušnej ponuky vybrať Stránka.
3. Základné nastavenia – v základných nastaveniach je potrebné zadať správny názov stránky, pod ktorým vás budú užívatelia vedieť nájsť. Okrem názvu si zvolíte aj kategórie, ktoré najviac vystihujú účel vašej stránky a stručný opis. Následne môžete pridať aj ďalšie detaily, ako napríklad adresu, otváracie hodiny, kontakt, odkaz na webovú stránku.
4. Výber profilovej a titulnej fotografie – pridajte profilovú a titulnú fotografiu, ktoré súvisia s vaším biznisom a návštevníkov zaujme.
5. Pravidelná aktivita – vytvorenie stránky je prvým krokom k užívaniu Facebooku pre váš biznis. Tým ďalším je tvorba pravidelného kvalitného obsahu a interakcia s užívateľmi.
*Postup vytvorenia stránky sa časo mení a preto môže byť odlišný od tohto postupu. Facebook vás však vždy prevedie krokmi na jeho úspešné vytvorenie.
To, že máte vytvorenú stránku na Facebooku, ešte neznamená, že budete aj úspešní. Konkurencia je veľká a pokiaľ chcete preraziť, musíte vedieť zaujať a odlíšiť sa od ostatných. Zo začiatku to bude predstavovať problém, aj vďaka algoritmu, ktorý mení svoje pravidlá neustále, no vhodnými technikami a postupmi to pôjde ľahšie. Facebook disponuje širokou databázou údajov o používateľoch a to môžete využiť na platené formy contentu a cieliť na konkrétne publikum.