Marketingová agentúra BigWay logo

Decision maker

Denne človek čelí niekoľko tisícom rozhodnutí. Aj čítaním tohto článku ste vykonali jedno z nich, keď ste sa rozhodli prečítať si práve tieto riadky. Niektorým rozhodnutiam prikladáme väčšiu váhu dôležitosti a vykonanie správnej voľby môže byť náročné. Rovnako to je aj v podnikaní. Práve decision making je jeden z kľúčových bodov, kedy je potrebné presvedčiť potenciálneho zákazníka.

Kto je decision maker?

Decision maker je človek, ktorý má v rozhodovacom procese posledné slovo. Jeho voľba je platná a rozhoduje o úspechu či neúspechu následkov procesu. Napríklad v prípade kúpy nového modelu automobilu je v roli decision makera najčastejšie práve ten, kto bude auto používať a zaplatí zaň. V oblasti marketingu môže mať pri tvorbe reklamného konceptu rozhodovaciu právomoc napríklad kreatívny riaditeľ. Aj preto by ste pri budovaní svojich značiek mali myslieť aj na komunikáciu práve s týmito ľudmi, ktorý majú významný vplyv na vaše tržby.

Späť na slovník

ZAVOLAJTE. NAPÍŠTE nám. STRETNIME SA.

Marketingová agentúra s výsledkami BigWay

Marketingová agentúra s výsledkami

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram