Facebook Pixel je časť kódu na vašej stránke, ktorý zhromažďuje dôležité informácie o vašich návštevníkoch a ich správaní na vašom webe. Vďaka tomuto kódu môžete svoje reklamy optimalizovať, presnejšie cieliť či spúšťať remarketingové kampane.
Cieľom každej výkonnostnej marketingovej kampane je dosiahnutie vopred stanovenej konverzie. Facebook Pixel nám umožňuje zbierať tieto dáta a následne naša kampane optimalizovať aby sme dosiahli lepšie výsledky za nižšie náklady. Vďaka tomuto kódu vieme aká úspešná je naša kampaň, či návštevník opustil našu stránku aj napriek tomu, že si pridal niektorý z produktov do košíka alebo odkiaľ na náš web prišiel.
Remarketingové kampane majú z pravidla väčšiu mieru konverzií a CTR. Aj vďaka kódu Facebook Pixel a dátam, ktoré zbieral o našich návštevníkoch sme schopní tieto kampane spúšťať a cieliť tak na ľudí, ktorí s väčšou pravdepodobnosťou vykonajú nami chcenú konverziu.
Pri marketingových kampaniach platí - čím lepšie publiku zacielime, tým bude naša reklama efektívnejšia a zisky z nej budú vyššie. Facebook Pixel nám poskytuje demografické údaje o našich návštevníkoch a ich krokoch na našom webe. Vďaka tomu si z nich vieme vytvoriť segmentované publiká, ktoré zacielime pri budúcich marketingových kampaniach.