logo BigWay

E-mail marketing

Druh priameho marketingu, ktorý spočíva v rozposielaní elektronických mailov na adresy potenciálnych alebo už existujúcich zákazníkov. Čo je e-mail marketing? E-mail marketing je priamy spôsob komunikácie so zákazníkmi skrz elektronickú poštu. Ide o nástroj direct marketingu, ktorého cieľom je zlepšovanie lojality k značke a budovanie vzťahov so spotrebiteľmi. Považuje sa za silný a efektívny komunikačný nástroj, ktorý je […]

Druh priameho marketingu, ktorý spočíva v rozposielaní elektronických mailov na adresy potenciálnych alebo už existujúcich zákazníkov.

Čo je e-mail marketing?

E-mail marketing je priamy spôsob komunikácie so zákazníkmi skrz elektronickú poštu. Ide o nástroj direct marketingu, ktorého cieľom je zlepšovanie lojality k značke a budovanie vzťahov so spotrebiteľmi. Považuje sa za silný a efektívny komunikačný nástroj, ktorý je cenovo dostupný a ľahko merateľný.

Medzi základné metriky e-mail marketingu patrí Open rate, v preklade miera otvorenosti. Vyjadruje percentuálny pomer medzi množstvom otvorených a odoslaných e-mailov.

Open rate = (Počet otvorených e-mailov / počet odoslaných e-mailov) x 100

Súčasťou e-mail marketingu je newsletter, na ktorého odosielanie je potrebný súhlas prijímateľov.

Späť na všetky články
crosschevron-down