logo BigWay

Budovanie značky

Budovanie značky nekončí vymyslením originálneho názvu a kreatívneho loga. Práve naopak. Budovanie značky sa takto ešte len začína. Čo znamená budovanie značky? Značka je poznávacím znamením vašej spoločnosti. Odlišuje vás od konkurencie. Reprezentuje vašu firmu a je súčasťou identity, ktorá pomáha organizácii vyjadriť samu seba a jej charakter. Budovanie značky zahŕňa komunikáciu, kultúru, dizajn firmy, ale aj samotný […]

Budovanie značky nekončí vymyslením originálneho názvu a kreatívneho loga. Práve naopak. Budovanie značky sa takto ešte len začína.

Čo znamená budovanie značky?

Značka je poznávacím znamením vašej spoločnosti. Odlišuje vás od konkurencie. Reprezentuje vašu firmu a je súčasťou identity, ktorá pomáha organizácii vyjadriť samu seba a jej charakter. Budovanie značky zahŕňa komunikáciu, kultúru, dizajn firmy, ale aj samotný produkt / službu. Ide o nikdy nekončiaci proces, na ktorom je potrebné neustále pracovať.

Tipy na kvalitné budovanie značky

Budovanie značky je samozrejme viac zložitejšíš procesov, než len body vypísané vyššie. Je to však dobrý začiatok odkiaľ sa v budovaní vašej značky odraziť.

Späť na všetky články
crosschevron-down