Retargeting

Odchádzajú návštevníci z vášho webu bez vykonania požadovanej konverzie? Získajte ich späť vďaka retargetingu.

Čo je retargeting?

Retargeting je opätovné cielenie na návštevníkov vašej webovej stránky v začiatkoch nákupného cyklu. Potenciálny zákazník prišiel na vašu stránku, ale z nejakého dôvodu z nej následne odišiel bez vykonania nákupu. Retargeting je forma reklamy, ktorá ich pomáha priniesť späť.

Funguje na princípe cookies uložených na vašom webe. Vďaka nim viete pomocou reklamy zacieliť na návštevníkov, ktorí opustili vaše stránky bez konverzie. Užívateľ si tak môže prezerať iné weby, ale reklamným bannerom propagujúcim produkty, ktoré si u vás prezeral ho prilákate späť.

Pripomenúť sa mu môžete aj špeciálnou zľavou, ponukou či dopravou zadarmo. Retargeting vám pomôže potencionálneho zákazníka znova zaujať a ideálne presvedčiť o dokončení nákupu. Viac o tomto cielení sa dočítate aj v našom článku.

Späť na slovník
Prihláste sa na odber noviniek zo sveta marketingu, reklamy a technológií.
odber noviniek marketingZadaním svojej emailovej adresy súhlasíte so spracovaním osobných údajov
envelopephone-handsetcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram