Marketingová agentúra BigWay logo

Čo je Tone of voice

Tón komunikácie je veľmi dôležitý v rámci komunikácie značky. Napriek tomu býva často podceňovaný, a to najmä v menších firmách, ktoré na neho nemajú priestor alebo netušia, že by sa ním mali zaoberať.

Tón komunikácie firmy/značky?

Každá značka komunikuje nejaký štýlom. Niekto používa tykanie, niekto svojmu publiku vyká. Čo všetko vstupuje do tónu komunikácie sa dočítate nižšie. Vhodný tón komunikácie by mal byť súčasťou dobrej marketingovej stratégie. Tone of voice je dôležitý z pohľadu ako svoj obsah komunikujete a koho zaujme.

Prečo sa sústrediť na svoj Tone of voice?

  • Odlíšenie sa od konkurencie
  • Zaujatie pozornosti cieľovej skupiny
  • Zvyšovanie dôveryhodnosti
  • Zvyšovanie hodnoty značky
Späť na slovník
Marketingová agentúra s výsledkami BigWay

Marketingová agentúra s výsledkami

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta marketingu, reklamy a technológií.
odber noviniek marketingZadaním svojej emailovej adresy súhlasíte so spracovaním osobných údajov
envelopephone-handsetcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram