logo BigWay

Čo je Tone of voice

Tón komunikácie je veľmi dôležitý v rámci komunikácie značky. Napriek tomu býva často podceňovaný, a to najmä v menších firmách, ktoré na neho nemajú priestor alebo netušia, že by sa ním mali zaoberať. Tón komunikácie firmy/značky? Každá značka komunikuje nejaký štýlom. Niekto používa tykanie, niekto svojmu publiku vyká. Čo všetko vstupuje do tónu komunikácie sa […]

Tón komunikácie je veľmi dôležitý v rámci komunikácie značky. Napriek tomu býva často podceňovaný, a to najmä v menších firmách, ktoré na neho nemajú priestor alebo netušia, že by sa ním mali zaoberať.

Tón komunikácie firmy/značky?

Každá značka komunikuje nejaký štýlom. Niekto používa tykanie, niekto svojmu publiku vyká. Čo všetko vstupuje do tónu komunikácie sa dočítate nižšie. Vhodný tón komunikácie by mal byť súčasťou dobrej marketingovej stratégie. Tone of voice je dôležitý z pohľadu ako svoj obsah komunikujete a koho zaujme.

Prečo sa sústrediť na svoj Tone of voice?

Späť na všetky články
crosschevron-down